ANUNȚ PUBLIC privind organizarea Festivalului „Buzăul lui Marghiloman” din perioada 14-17 iulie 2022

ANUNȚ PUBLIC privind organizarea Festivalului „Buzăul lui Marghiloman” din perioada 14-17 iulie 2022

Primăria municipiului Buzău, prin Centrul Cultural și Educațional „Alexandru Marghiloman” organizează în perioada 14 – 17 iulie, în grădina Vilei Albatros, festivalul „Buzăul lui Marghiloman” – BZM – ediția a II-a.

„Buzăul lui Marghiloman” – BZM – este un festival de artă care are ca centru de interes o serie de 14 concerte, ale unor formații cunoscute de rock alternativ și nu numai și care-și dorește să aducă în grădina Vilei Albatros pe toți iubitorii de frumos.

În jurul acestui eveniment, dorim să creăm o zonă de street food, care să deservească pe toată perioada festivalului publicul nostru. Această zonă este gândită să păstreze din  bunul gust de care istoria ne vorbește cu privire la acest loc (grădina Vilei Albatros) din perioada lui Alexandru Marghiloman.

Criteriile prin care puteți să vă înscrieți sunt:

  • Utilizarea unui food truck (condiție obligatorie)
  • Să vă încadrați într-unul dintre meniurile specifice bucătăriei:
  • Românești
  • Mexicane
  • Italiene
  • Americane

 Sau:

  1. Cafea
  2. Clătite
  3. Kurtoș
  4. Băuturi răcoritoare / cocktailuri / bere.

          Numărul total de food truck-uri va fi de maximum 12, dintre care:

  • 6 pentru produse sărate
  • 3 pentru produse dulci
  • 3 pentru băuturi

Înscrierile se fac în perioada 22 iunie – 1 iulie 2022 direct la sediul primăriei sau la adresa de e-mail: ghiseu.unic@primariabuzau.ro prin depunerea următoarelor documente:

-cerere pentru închiriere teren diverse 2022 ( disponibila în site www.primariabuzau.ro la Cereri si formulare la Serviciul Patrimoniu – cerere diverse 2022); în cerere va rugam sa menționați detalii despre firmă ( evenimente similare de tipul street-food/food-fest la care ați participat);

-certificatul de înmatriculare/înregistrare al societății;

– poze relevante cu aspectul interior și exterior al food-truck-ului ( rulota) și meniul.

-certificat fiscal eliberat de Directia Economică, din care să rezulte ca solicitantul nu figurează cu datorii la bugetul local.

În cazul în care cererile de înscriere vor depăși numărul maxim  de food truck-uri, rezultatele selecției vor fi afișate pe 4 iulie, pe site-ul Primăriei municipiului Buzău.

URMĂREȘTE-NE PE FACEBOOK

Promo

Citeste si articolele urmatoare

Citeste si articolele urmatoare